הסקרים של הפאנליסטים שלנו

האם צריך לגבות אגרה בכניסה לת"א

כן
18%
 
לא 81%
 
* בסקר זה לקחו חלק עד כה 36222 מצביעים. 03-05-2009
* התוצאות אינן מייצגות ולא משקפות בהכרח את דעת הציבור הרחב בישראל, אלא את דעתם של חברי Panel4All שהשתתפו בסקר בלבד.
+ הוסף תגובה לסקר
147) מממש חוצפה04-06-2011
נראה לכם הגיוני ?? אני מהפריפריה ומגיע פעם בשבוע לצרכי עסקים אז לא מספיק הדלק שהולך 300 שקל אז עוד אגרה??? תכלס מוגזם
146) לא. גם ככה אין חניה והכל יקר02-06-2011
145) תל אביב 28-05-2011
תל אביב היא מרכז הארץ ופתוחה לכולם אין שום סיבה שאם ארצה ללכת עם חברים לים אצטרך לשלם עוד כסף !
144) גם ככה הכל יקר ...28-05-2011
אז להוסיף עוד אגרות? אני נגד
143) לא מה כל דבר צריך לעלות כסף היום28-05-2011
לדעתי לא צריך לשם אגרה זה מטופש!
142) אקטואליה28-05-2011
מדינה דמוקרטית
141) די מספיק 23-05-2011
כמה קופות עוד רוצים לעשות על הגב השביר שלנו דלק מים מס הכנסה ועוד ועוד ...די מספיק.
140) אגרה לת"א22-05-2011
לאן נגיע עם כל האגרות האלה? בסוף כל משכורתינו תשולם לאגרות ודלק. אגב דלק אם לא נתדלק בחברת פז דלק וסונול שלוש החברות הגדולות מחיר הדלק ירד כיוון שזה יפגע בכיסן אז בואו כולנו נרתם לעניין אני מתדלקת בדור וקבלתי הנחה יפה מאד על כל ליטר דלק שאני מתדלקת בחברתם גם לכם כדאי!!!!
139) תל אביב עיר עשירה יחסית22-05-2011
אין צורך למצא סיבות נוספות להכניס כסף לקופת העירייה
138) לאן הגענו?!17-05-2011
גם ככה מחירי הדלק בשמיים וחנייה בתשלום מה עוד??
137) אגרה בכניסה לתל אביב16-05-2011
גם כך הדלק יקר ומי שמגיע עם רכב לעיר כנראה חייב אין לו זמן לבזבז על אוטובוסים
136) האם צריך לגבות אגרה בכניסה לת"א16-05-2011
אם גם תושבי תל אביב ישלמו אגרה בכניסה לאשדוד
135) אגרת כניסה לת"א13-05-2011
המדובר בתשלום לא הוגן,המהוה מעין קנס לכ"א הנכנס לת"א,אם בגלל עבודתו או לצרכים כאלו ואחרים.
134) טיפשי ביותר 08-05-2011
הכנסות לראשי ההערים דבר נחמד אך לא על חשבון משלם המיסים
133) גם ככה העיר התדרדרה בהכל06-05-2011
אז גם צריך לשלם עך זה? אני מתגעגע לת"א של פעם, הייתה עיר נחמדה.
132) לא צודק28-04-2011
זה לא צודק מפני שהעיר תל אביב שייכת לכל תושבי מדינת ישראל ולא צריכים להגביל אותנו לכניסה כי היא עיר עם ערך רב
131) המכוניות בתל אביב כבר לא יכולות לזוז 25-04-2011
מרוב יש המון מכוניות יהיה טוב אם יגבו כסף בכניסה, אך שהכסף יעובר לצרכים חיונים כמו חינוך ושיפר תשתיות
130) שופסיקו לשדוד אותנו24-04-2011
129) ממש טיפשים אנשים לא יבוא לעיר הזאת ..23-04-2011
128) אני נגד21-04-2011
למה לא מספיק הכסף שאנו משלמים
127) האגרה תיפול על האוכלוסיות החלשות12-04-2011
לשכבות החזקות לא תפריע האגרה וימשיכו להיכנס לתל אביב. והשכבות החלשות יאלצו להצטופף באוטובוסים. האם זה לא דומה למצב עכשיו?
126) טיפשי11-04-2011
טיפשי אנשים יחשבו פעמים אם בכלל להיכנס לעיר הזאת גם ככה מעצבן להיות שם
125) ת"א בע"מ10-04-2011
מה קורה פה??? ת"א נהפכה להיות חברה פרטית ולא ידעתי.. מה זה השטויות האלה ??
124) אגרה בכניסה לת"א08-04-2011
בכל מדינה שמכבדת את עצמה קיימת האופציה לא להכניס רכבים מיותרים לערים מסוימות אם נוריד את כמות הרכבים שנכנסים לת"א בוסיף רכב ציבורי נקי יהיה כיף לגור בעיר ואפשר יהיה לפתוח חלונות בלי להחנק בעיר הזאת
123) לאן הגיעו לעיר ללא הפסקה04-04-2011
ממש ממש חכמים
122) אגרה בכניסה לת.א.23-03-2011
לדעתי,זה אבסורד!
121) מי שנכנס עם רכב צריך לשלם אגרה13-03-2011
וזאת בתנאי ש- 1. יהיו מגרשי חניה חינם 2. תהיה תחבורה ציבורית ברמה גבוהה ביותר 24 שעות 7 ימים בשבוע
120) מדינה מיוחדת במינה02-03-2011
עוד מעט יתחילו לקחת כסף על האויר שאתם נושמים בחוץ תראו לכמה הדלק הגיע וכל זה בגלל שיש לנו מדינה דמיקולו שלא יודעים לעשות חשבונות תחשבו שלכל עיר גדולה שתכנסו ותצאו ממנה יגבו תשלום יהיה לכם הרבה חורים בכיסים
119) צריך לגבות כפול רק בתנאי תחבורה 23-02-2011
לפי דעתי כמות הרכבים שנכנסים לשטח תל אביב גדול מאוד ולכן גורם לעומס תנועה ופקקים וחוסר חניות . חובה להגביל את כמות הרכבים שנכנסים ועל כן לתת לרכב שנמצא מחוץ לת"א ושיכנס לתוך שטח שיפוט ת"א על לשלם כפל חניה.. אבל בהחלט בתחבורה ציבורית עליהם להוריד מסכום הנסיעה
118) אגרה 10-02-2011
שיקחו אגרה ממי שהכנסתו מעל 20000 ש"ח ומעלה
117) אין צורך באגרה28-01-2011
בזמן האחרון על כל דבר בארץ צריך לשלם,הרשויות לא מתחשבות במצב הכלכלי המידרדר ובאזרח הקטן(מקווה שלא נצטרך לשלם על אוויר בסופו של דבר)
116) לאן הגענו זה לא הגיוני03-01-2011
לגבות כסף לאזרח על מנת שיכנס לאחד מערי ארצו..זה נשמע כבר אבסורד ומוגזם!
115) אגרת כניסה לתל אביב20-12-2010
אני כבעל עסק התל אביב לא מתכונן לשלם מספיק הארנונה
114) ממש לא צריך14-12-2010
לא צריך מה הם ממצאים עוד אגרות
113) יש משהו יותר טוב:07-12-2010
במקום לגבות אגרה ועדיין להיכנס עם הרכב הפרטי (ולחפש חניה וכו') עדיף לבנות חניון ענק בכניסה ולגבות כסף על שכירות של אופניים/קטנועים/רכינוע/סגווי וכו', כך מי שרוצה להסתבך עם חניה שיהיה לו לבריאות ומי שרוצה חיים קלים משכיר וכולם נהנים!
112) צריך לגבות רק בתנאי שהתחבורה הציבורית27-10-2010
לא תהיה ביזיון כפי שהיא היום.
111) וכמה שיותר,ואז היא לא תהיה כ"כ עמוסה,שחורה,ולחוצה20-10-2010
וכמה שיותר,ואז היא לא תהיה כ"כ עמוסה,שחורה,ולחוצה
110) אפשר אחרת24-09-2010
פשר למשל להרים פרויקט שמצד חד ייעל את התחבורה ציבורית בין עירונית בתל אביב ומצד ני יוזיל את מחיר התחבורה ציבורית וכן יוזלו יטוחי האופנועיםץ למה הכל על חשבון הציבור???
109) לאלון הדואג..27-07-2010
עדיף וטוב בכך שלא תדאג..
108) תחבורה ציבורית נוחה27-07-2010
כשתהיה (אם) תחבורה ציבורית, אמינה, מהירה ונוחה ובחינם לכל אזור בת"א, ויקימו מגרש חניה גדול מספיק בכניסה לעיר, אז אגרת כניסת תהיה רלוונטית.
107) אגרה בכניסה לתל אביב19-07-2010
מה קשור אגרה בתל אביב מילא היה לה מה למכור סה'כ עיר שאולי עבודה אפשר למצוא בה תירות ממש לא ים יש עוד בהרבה ערים.
106) להכנס לתל אביב עם רכב זה עונש09-07-2010
אז גם לשלם בשביל זה?!
105) אגרה? 08-07-2010
שיפתחו רכבת! רכבת אחת לחצי שעה זה ממש ביזיון.
104) מדוע לא לרכבת תחתית?15-06-2010
כבר לפני 40 שנה, במשרד מהנדסים וותיק ברח' נחלת בנימין, נתקלתי בתוכניות לרכבת תחתית. מדוע לא ניגשים לביצוע, בשביל זה אפילו המתנגדים יהיו מוכנים לשלם אגרה... נכון את הקופון יגזור ראש העיר הבא, באיזה מקום נמצאת טובת הציבור? ואולי זה צריך להיות פרויקט לאומי? לצערי המדינה מנוהלת ע"י אינטרסנטים, גם תעלת הימים נשארה מבויישת והמלונות בים המלח נמצאים בסיכון...
103) בערים בהן גובים אגרה יותר קל לנהוג05-06-2010
גרתי בברגן ושם גובים 20 שקל על כל כניסה לעיר לא כולל חניות שהן יקרות במרכז וחינם במרכזים גדולים
102) רכבת תחתית05-06-2010
התוכניות לרכבת תחתית בת"א נמצאות באחד המשרדים בנחלת בנימין וסביר להניח שהיום הם במצב של התפוררות, הפעם האחרונה שראיתי אותן היתה לפני כ-40 שנה וכבר אז היו ישנות. איפה ראש העיר שירים את הכפפה ואולי למה להרים? את הכתרים יקבל ראש העיר שיכהן בעוד 10 שנים, אז למה להתאמץ? על אחת כמה וכמה, שאני כבר מכהן בקדנציה שלישית...
101) שבילי אופניים והוזלת הביטוח לדו גלגלי01-06-2010
רוב תעבורת הפנים נעשית ע"י רכבים מאויישים באדם אחד ולטווחים קצרים, צריך לפתח אלטרנטיבות. לא הגיוני שהכל מתבצע על ארבעה גלגלים
100) אלון הדואג 30-05-2010
שיגבו אגרה מתושבי תל אביב כאשר הם רוצים לצאת לפריפריה גם ככה הם "טחונים" במליונים
99) 11-05-2010
גם ככה אף אחד לא רוצה להיכנס לת"א עם רכב אבל אין אפשרות אחרת אז במקום לגבות ולגבות שידאגו לתחבורה ציבורית נוחה ובמחיר סביר. חוץ מיזה מה בדיוק מתכוונים לעשות בכסף שיגבה? להעצים עוד קצת משכורות של בכירים במשרדים ממשלתיים...
98) אגרה בת"א04-05-2010
בגלל שת"א עיר מרכזית בארץ ומשהו שם לב ורוצה לעשות כסף צריך להעביר חלק לשפלה שם יותר פנוי
97) אגרת כניסה? ומה אם ילידי תל-אביב שנאלצו 21-04-2010
לגור מחוץ לעיר יקבלו הנחה? זו אחת השטויות הגדולות ששמעתי. תל-אביב עיר שמנקזת אליה כל יום המון אנשים לצרכי עבודה בילוי וכו. כל יום הם ישלמו אגרת כניסה?
96) ממש ממש לא!18-04-2010
אפשר לפתור את זה בדרכים אחרות. במקום להתעצל ולגבות עוד ועוד כסף מאיתנו, אפשר לשפר את התחבורה מתל אביב ואל תל אביב- להפעיל את הרכבת הקלה, ובתדירות גבוהה. גם ככה אנשים שנוסעים לתל אביב חושבים 50,000 פעם אם יהיה להם שם בכלל איפה לחנות, ולמה הם באים עם רכב? כי אין לנו היום שום אופציה הגיונית יותר, אז די להתעסק בבולשיט ותיגעו בעיקר.
95) בלי תחבורה ציבורית, אגרה תהיה אסון16-04-2010
כל עוד התחבורה הציבורית לא מפותחת דיו, אין להחיל אגרה מסוג זה על הכניסות לת"א
94) לגבות רק מרכבים פרטיים15-04-2010
ותושבי חוץ בלבד.
93) לגבות כניסה רק לתושבי חוץ עפ"י תעודת זהות15-04-2010
92) תחסמו את הכניסה וזהו13-04-2010
למה שרק עשירים יוכלו להיות עם רכב? חזרנו לימי הביניים?
91) צריכים לגבות ממי שעשיר13-04-2010
מה תל אביב היא מדינת לעשירים בלבד?
90) חוצפה לגבות אגרה בשביל להכנס לעיר מסוימת...12-04-2010
89) \.\24-03-2010
אוליי אגרת כניסה לגוש דן אבל לתל אביב? הצחקתם אותי
88) אגרה על מכונית24-03-2010
תכנס לת"א עם תחבורה ציבורית.
87) 22-03-2010
גם בחיפה.חדרה.עפולה.נתניה.ועוד ועוד
86) איזה שטות... אם אני רוצה לבקר אני לא אבוא בגלל אגרה?16-03-2010
אני אבוא אבל כסף לא יהיה לי
85) חשוב מאוד15-03-2010
אגרת גודש תעלה את המודעות לאלטרניטיבות לרכב הפרטי ותשפר את איכות החיים של כולנו
84) יותר מדי אגרות פחות שירותים10-03-2010
מוטב לבנות חניונים מרוחקים מעט והסעות מאורגנות כפי שקיים בביה"ח הדסה ע"כ למשל.
83) לדעתי יש צד הטוב וצד הרע בנושא04-03-2010
מצד ראשון צד הטוב, צריך אגרה כך יופחת האנשים שם ומצד הרע שחבל על הכסף חח אז אם ככה לא שווה לבוא לשם וחוץ מי זה לדעתי כל הזבל נמצא שם בתל אביב , היא המקור
82) לשפר את התחבורה הציבורית01-03-2010
כך שיהיה ניתן לשוב מתל-אביב (כמעט) לכל מקום בכל עת. המימון: 1. מהאגרה שבסקר הזה; 2. מתושבי תל-אביב שהאורי שהם נושמים יהיה מזוהם פחות. המיסוי צריך להיות פרוגרסיבי לפי ערך דירת המגורים (עם הנחות לזקנים שזו דירתם היחידה ושאין להם הכנסה או רכוש).
81) כן אבל21-02-2010
שתהיה אגרה לרכבים ללא תו חניה אזורי. מבקרים צריכים לשלם אגרה. אין ספק שצריך לשפר תחבורה ציבורית. כמו בלונדון
80) לדעתי צריך להפעיל תחבורה ציבורית11-02-2010
טובה יותר מהיום כולל נתיבים מיוחדים לאוטובוסים בלבד. וגם צריך תחבורה ציבורית בשבתות וחגים (חוץ מיום כיפור) - כדי שאנשים שאין להם רכב פרטי (ולא רק בעלי אמצעים) יוכלו להתנייד כל ימי השבוע.
79) לא צריך בכלל ועוד28-01-2010
שלדעתי צריך לבטל גם את אגרת הטלוויזיה גם כך משלמים הון לחברת הכבלים
78) האם צריך לגבות אגרה בכניסה לת"א27-01-2010
לא מםפיק לנו אגרת טלוויזיה?
77) צריך21-01-2010
יש יותר מדי עומס בתל אביב וזיהום אוויר רב, זה מה שיפחית אותו
76) 05-01-2010
מי אמר כן?!!!
75) חחחחחחח03-01-2010
נו באמת... כמה עוד אגרות הם רוצים להמציא?.???
74) חחח17-12-2009
אגרת כניסה לת"א..? תכף גם יבקשו כסף על זה שאנחנו נושמים...
73) במקום אגרה - מפת כבישים עם סימון כיוון הנסיעה17-12-2009
אחרי חווייה קשה מאתמול - יעזור אם יפוזרו מפות אזוריות להקל על מי שאין לו GPS. מפת כבישים עם סימון כיווני נסיעה מותרים יעזרו מאוד. דווקא הרחובות הקטנים שלא מופעים בספרי המפות הם הבעייתיים.
72) לא מספיק לנו כביש שש > גביש הגנבים והרמאים שאובים אגרה לו צודקת ולא חוקית13-12-2009
71) אנשים עיזבו אותכם ממכוניות12-12-2009
ועברו לתחבורה ציבורית-כך יהיו פחות פקקים ופחות זיהום אוויר.
70) צריך לפתח תחבורה ציבורית12-12-2009
יותר אוטובוסים דו-מפרקיים שינועו בנתיבי תחבורה ציבורית (לאוטובוסים בלבד). כמו כן לפתח רכבת ורכבת קלה.
69) טוב שלא 11-12-2009
לא מספיק מיסים כביש שש וכול אלה מה הם באים עליי עם עוד אגרות ?! אנחנו כולה בישראל ... טמטום משווע !! =.=
68) אגרה בתל אביב09-12-2009
מספיק התושבים משלמים הרבה מיסים
67) לגבות כסף חח ? 08-12-2009
על מה ?! מה זה טיסה לחו"ל? בדיוק תל אביב ..
66) גם ככה לא נעים להכנס לעיר הזאת07-12-2009
אז עוד לשלם
65) לא יאמן01-12-2009
שיתחילו לעשות מקום חניה במקום אולי זה יפתור קצת את הבעיה, כל חניה או שאדום לבן, או שכחול לבן ועל כל דבר גוררים ועושים דוחות. לא מספיק הם מרוויחים מזה מלא כסף עכשיו גם אגרה ???
64) נוסעים לבד24-11-2009
אני לא יודעת אם אגרה בכניסה לתל-אביב היא הפיתרון הנכון לבעיית הפקקים בדרך לתל-אביב, אבל מה שבטוח, נמאס לי לראות כ"כ הרבה מכוניות שבכל אחת מהן יושב אדם אחד בלבד!אני בטוחה שאנשים יכולים להתארגן יחד, או ליסוע בתחבורה ציבורית -אם נעשה את זה נחסוך מלא זמן כי כבר יהיו הרבה פחות פקקים, וכמובן זיהום אויר כסף ודלק!
63) 17-11-2009
האגרה לא תשנה דבר, למעט העשרת קופת עירית ת"א. האם עירית ת"א עניה? במקום זאת יש לבנות חניוני "חנה וסע" מחוץ לת"א ע"ח עירית ת"א ולתמרץ בכך את הנכנסים לת"א להשתמש בסידור זה ע"פ חניה יקרה במרכז העיר.
62) ...09-11-2009
למרות שאני גרה בת"א אני עדיין לא חושבת שיש צורך בזה. מה שצריך זה להגביל את החניה ולא כל טמבל שירצה תו איזור יוכל לקבל אותו
61) חניונים בקומות05-11-2009
העירייה צריכה לעשות מכרז לבניית עשרות חנוינים בני מספר קומות שיגבו לא יותר מ-5 ש"ח לחנייה ללא הגבלה
60) לא צריך29-10-2009
לא צריך
59) הפתרון רכבת כמו בערים ענקיות בחו"ל ולא מצור29-10-2009
58) 27-10-2009
למה מה קרה אז נכנסים לתל אביב אלו שיש להם את היכולת מבחינה כלכלית אז מה יעשו השאר לא יכנסו מה קרה ????
57) לא, יהווה תקדים לערים אחרות26-10-2009
56) לפני שהם מנסים לעודד תחבורה ציבורית22-10-2009
שידאגו לתחבורה ציבורית נורמלית, עם נהגים בעלי מוסר עבודה שעומדים בזמנים ושיורידו את מחירי הנסיעות! כדי לנסוע 20 דקות לתל אביב אני צריכה לשלם 7 ש"ח לאוטובוס! זה ממש לא הדרך לעודד נסיעה בתחבורה ציבורית
55) ארץ ישראל היא של כולנו21-10-2009
וכך גם תל אביב, היא לא שייכת רק למי שגר בה. אולי ממחר אני אתחיל לגבות אגרה בכניסה לרחוב שלי בטענה שיש שם יותר מדי תנועה.
54) בתל אביב המון פקקים17-10-2009
אם יגבו אגרה-יכנסו לעיר פחות כלי רכב פרטיים, ואנשים יעדיפו תחבורה ציבורית.
53) כניסה לת"א14-10-2009
אני כבר שנים מגיעה בתחבורה ציבורית לת"א ואין טוב ונוח מזה. אני בעד אגרה בכניסה , מיש מספיק משוגע להגיע עם אוטו שישלם על זה.. יותר תחבורה ציבורית זה טוב לכולם ושומר על הסביבה...
52) אז אולי תעודדו את הדו גלגלי במקום ל"חסל" אותו ?14-10-2009
ביטוחים כל כך יקרים לכלי רכב כל כך ידידותיים ! לא זיהום, לא חניה, לא פקקים, כלום ! פשוט פתרון מושלם.
51) ישוע המשיח,(57) אתה לא צלוב כבר??30-08-2009
לך אין כבר בעיית חניה, אז אל תתערב!!!
50) תל אביב מתנוונת29-08-2009
העירית ת"א במקום לעודד את הפעילות הכלכלית בה, מטילה על באיה קנסות בדמות דו"חות חנייה והעדר מקומות חנייה בחינם. גביית אגרה פירושה חנק נוסף של מרכז העיר. שתלמד מהקניונים, שכדי למשוך קונים מספקים חנייה בחינם.
49) דבילים !!!!!24-08-2009
ת"א היא עיר דפוקה מכל הבחינות ! אני לא רוצה לחוב שאני הולך לגור בעיר הזו ! סליחה שאני לא מקשיב לשידורי רדיו וטלוויזיה . כך שאני לא בדיוק יודע במה הדברים מדוברים. אבל לפי מה שהבנתי כאן בפורום, שהולכים לעשות מעשה אשר לא יעשה כאילו זה כביש אגרה. כשאני מגיע עם הילדים שלי לת"א מירושלים בשבתות עם המוניות שרות אז אני מתחיל להבין את כל הקשיים שיש בת"א ולא במקומות אחרים. היה כאן מישהו/י? שאמר שהכי טוב זה לעשות ככרות במקום רמזורים. מה שנכון נכון ! ככרות הרבה יותר טובות מאשר רמזורים. אם תלכו לבית שמש או לאילת או לכל מקום שבו הככרות תופסות יותר מקום מאשר הרמזורים אתם תיראו שכך יהיה יותר טוב לת"א. ואם לעריית ת"א יש בעיית מזומנים אז הם מוזמנים להפסיק לעשות שטויות ולתת משכורות עתק לעובדים שלה יחזקאל בשם ישוע המשיח
48) יותר יתרונות לאגרה מחסרונות23-08-2009
לדעתי צעד ראשון והכרחי שיעודד אנשים לחשוב מחוץ לקופסא של עצמם. באירגון הסעות למקום העבודה, תורנות נהגים והתארגנות של העובדים עצמם בהגעה לעבודה, גם חוסך דלק, בזיהום אוויר בטוח, בפקקים ובכל תלאות הכביש. אפשר אפילו לפתור מתשלום האגרה רכבים המגיעים עם 4-5 נוסעים. לדעתי במצב הנוכחי ובצפי לשנה שנתיים הבאות, כיכרות כבר לא יפתרו את הבעיה, ת"א היא לא ראשל"צ או גבעתיים. דבר נוסף שהייתי עושה הוא להעלות את תשלום החניה ללא תושבי ת"א בשעות היום באופן משמעותי מאוד.
47) כיכרות17-08-2009
במקום רמזורים לשים כיכרות כך שלא משהו אלקטרוני יכוון את התנועה אלא לפי חוקי התנועה הבסיסיים ולפי העמס בכביש
46) ממש לא!13-08-2009
נכון, צפוף מאוד ויש המון זיהום אויר, אבל במקום להוסיף חוקים, הגבלות וקנסות כל הזמן - שבסופו של דבר לא מועילים בשום דבר חוץ מעצבים. צריך להשקיע את הזמן והמשאבים בתחבורה ציבורית טובה, עידוד נסיעה בדו-גלגלי, שבילי אופניים, גישה נוחה לתחנות הרכבת וכו'... להעמיד קשיים על הנכנסים לת"א ברכב מבלי להציע פתרונות אלטרנטיביים הגיוניים לא יפתור כלום!
45) מה יהיה השלב הבא?13-08-2009
האם ישאלו אותי: האם לגבות אגרה על אוויר לנשימה, ומי שאין לו שלא ינשום!
44) 12-08-2009
לא בכלל
43) אגרה? למה מה קרה?09-08-2009
זה לא יגרום לאנשים לא להכנס אלא רק להתעצבן
42) אגרת כניסה לת"א ???09-08-2009
אם כל כך עמוס שם שיוציאו חברות ומוסדות מחוץ לת"א לפרפיריה , והאם לא מספיקה הארנונה ו/או היטלי הפיתוח לעיריה ע"מ לפתח את הכבישים והחניונים ? אני מציע להחרים במידה ותןטל אגרה כזאת
41) סקר האגרה08-08-2009
צריך לשפר להוזיל ולתגבר את התחבורה הציבורית בתל אביב , סביבתה ובכל הארץ. אז ישתלם פחות להחזיק רכב פרטי ולנסוע איתו לתל אביב
40) לא חסר אגרות ....08-08-2009
39) אגרת כניסה לתל אביב07-08-2009
צריך להוסיף אגרה בכניסה לתלאביב על מנת לעודד שימוש בתחבורה הציבורית על מנת להפחית את זיהום הסביבה
38) זה לא יעזור07-08-2009
זה שיגבו אגרה לא ימנע מרוב האנשים להיכנס ולשלם. הפקקים ישארו ומי שיסבול הוא מי שיתקשה לשלם. חבל מאוד.
37) לא ולא06-08-2009
במדינה נורמלית-לגבות כאן-לא....תנו כבר לחיות בארץ הקשה הזו.
36) כן- לגבות אגרה06-08-2009
ומאידך, לשפר את התחבורה הציבורית. אין מקום לרכבים פרטיים בת"א.
35) ממש פיתרון - לגוות אגרה מהתושבים בגלל שהעיריה לא מסוגלת לטפל בבעיה..06-08-2009
אם התחבורה הציבורית הייתה נוחה ונעימה, אנשים היו בוחרים להשאיר את המכוניות בבית. אף אחד לא נהנה לעמוד בפקקים ולחפש חניה. זה פשוט הרע במיעוטו בהשוואה לכמה מקווי האוטובוס המרכזיים בחלק מהשעות העמוסות ביום...
34) בודאי שצריך05-08-2009
מיסים לרכב בכניסה לת"א יאלצו את העירייה להשקיע בתחבורה ציבורית קלה ואת הציבור לנטוש את כלי הרכב. ת"א תפסיק להיות פקוקה ומזוהמת ברמה הבלתי אפשרית שהיא כיום ואנחנו נרוויח אכות חיים. זה עובד במרבית הערים הגדולות בעולם ואין סיבה שזה לא יעבוד אצלנו
33) אגרה05-08-2009
לא צריכים לקחת שום כסף גם ככה אנחנו משלמים המון מיסים אז מה עוד לשלם אגרות
32) בטח ,ברור שצריך לשלם עוד...02-08-2009
למה לא...אנחנו לא משלמים מספיק.. בא לי לשלם עוד קצת....ככה בשביל הכיף..ככה...בכיף.. בפירגון... כמה שיותר להיות נדיבים..נדיבות..זו המילה... מדינה נהדרת...באמת...משהו משהו...
31) מדינת מיסים02-08-2009
למה לגבות עוד מיסים, מה אין לנו מספיק? אנחנו אלופי העולם במיסוי.
30) ממש שטיות...29-07-2009
למה שיקחו כסף??? למה מה אנחנו מליונרים?
29) אקטואליה28-07-2009
בגלל הפקקים ובגלל החניה ועד שהממשלה תעשה משהו,צריך לגבות אגרה .
28) במקום לקנות אוטו חדש לקצב26-07-2009
אפשר לשפר את התשתיות בעיר. במקום לשפץ את מגורי הממשלה, אפשר לסבסד את התחבורה הציבורית. עזבו את הציבור בשקט - לממשלה יש כסף, לנו אין!
27) לא צריך23-07-2009
דיי, מספיק, כל דבר לוקחים כספים מתי יפסקו.
26) אגרה בכניסה לת"א21-07-2009
יפחית את עומס או לסרוגין יאפשר תקציב לשיפור התנועה
25) צריך אגרה17-07-2009
כך התחבורה הציבורית תתפתח ולא יהיו פקקים.
24) אגרה=עוד פקקים בכניסה לת"א16-07-2009
כן צריך! אבל רק לשרי ממשלה ולביבי תעשה משהו אחד בכוחות עצמיך בלי התלות התמידית והמתמשכת הזאת בכספים שלנו, יש לך מספיק כסף משלך
23) איריס06-07-2009
מדינת תל אביב??? באירופה במעבר ממדינה למדינה לא משלמים... קצת פרופורציה...
22) לא....04-07-2009
לא על כל דבר צריכים לשלם...
21) לאאאאאאא01-07-2009
נורא קשה כבר לגור בארץ הזו תמיד מחפשים על מה עוד ניתן ליצור מס אולי שיגבו מביבי נתניהו ומהפמליה שלו לאזרח הפשוט כבר נמאס ממה יקחו לו מהמשכרות העלובה שלו?
20) השאלה מה הרעיון מאחורי האגרה26-06-2009
אם המטרה היא למנוע כניסה של אלפי כלי רכב בתל אביב, ובמקום זה שיסעו בתחבורה ציבורית, שתהיה נגישה, מהירה, איכותית וזולה-מבורך מאד. אם זה כדי לסחוט כסף מהציבור ולהעשיר את קופת עיריית ת"א מיותר לחלוטין
19) א ג ר ה ??????????????25-06-2009
כאילו שבמדינה לא לוקחים מספיק אגרות ...למה לבקש אגרה כדי להכנס לעיר ואם בישראל???? זה מה שחסר לנו עכשיו
18) כן17-06-2009
כן , רק בתנאי שמחיר התחבורה הציבורית ירד משמעותית ויהיה נגיש ונוח יותר לכולם
17) כן כדי למנוע זיהום אוויר10-06-2009
16) בטח שכן09-06-2009
רק ככה לתחבורה הציבורית יש סיכוי. אם לא בתל אביב, אז איפה היא תתפתח?
15) לא-לרכב פרטי. כן-לתחבורה ציבורית.03-06-2009
14) נראה לכם....03-06-2009
חוץ מכביש 6 - כל הכבישים בארץ נבנו בכספינו (= משלמי המיסים). במקום שהמנהל הציבורי ינתב את הכסף לשיפור דרכי התחבורה, בין אם תחבורה ציבורית בתדירות ומחיר הולמים ובין אם בסלילת מסלול נוסף באזורים פקוקים, דורשים מאיתנו לשלם על כניסה לת"א. הכבישים נבנו במיסים שאני וכל הציבור שילם, קרי, הכביש שיך לנו. אסור לגבות מאיתנו עוד כסף (אז נוכיח שכל מה ששילמנו עליו לא שייך לנו)
13) אגרה בכניסה27-05-2009
לא
12) אגרה???0: מה?25-05-2009
חחחחחחחחחחח באמת האם צריך לגבות אגרה על אויר
11) חחחחחחחחחחחחחח19-05-2009
צודק\ת ב 100% !
10) האם צריך לגבות אגרה על אויר19-05-2009
9) ל-4, קשה לקרוא את מה שאת כותבת18-05-2009
התחבורה הציבורית עושה יותר פקקים מפרטית? 50 אנשים באוטובוס מול4-5 במכוניות שתופסות אותו מקום על הכביש? יש בעיות חניה לא? אז את נגד תחבורה ציבורית? את חושבת על מה שאת כותבת? וואו. לפעמים קשה להאמין איך אנשים מסיקים מסקנות.
8) 13-05-2009
אם אי פעם תהייה בת אביב תחבורה ציבורית ברמה של לונדות או ניו-יורק אז בהחלט כדי לגבות אגרה ולנקות את העירץ אבל עד אז זה לא מציאותי
7) צריך לנסוע רק בתחבורה ציבורית08-05-2009
מי שחשוב לו איכות האוויר שאנחנו נושמים צריך לנסוע רק בתחבורה ציבורית. כך יהיו גם הרבה פחות פקקי תנועה.
6) צריך שיכנסו פחות רכבים לעיר זיהום אוויר.חניה08-05-2009
העיר מזוהמת אין חניה לתושבים אם ישלמו אגרה פחות יכנסו עם מכוניות =פחות זיהום אוויר יותר חניה לתושבים שהעיר שלהם הופקעה מהם
5) שכל עיר תגבה כניסה אם ת"א תגבה..08-05-2009
אפשר לחשוב מי זאת תל אביב בסה"כ עיר גדולה.. ממש לא נכון לעשות זאת
4) צריך לשפר את מערך התחבורה הציבורית07-05-2009
ולדאוג למקומות חניה נגישים לאלה שמגיעים מחוץ לעיר. בלי לגבות כסף על זה. שהרווח יבוא מהשימוש המוגבר בתחבורה הציבורית
3) מסכימה עם כל מה ש-2 אמרה.07-05-2009
פשוט חוצפה שרק בבועה התל אביבית אפשר לחשוב עליה. גם ככה עיר קשה ביותר (מבחינת חנייה, צפיפות, כבישים עמוסים וכו') - אז עוד קשיים להוסיף? א ג ב - התחבורה הציבורית עושה הרבה יותר בלגן (רעש, זיהום ופקקים) מהמכוניות הפרטיות.
2) אני תושב 07-05-2009
אין לי מקומות חנייה בבית . נראה אותך אם עגלה ילד סלים רכב חניה
1) בשביל מה??07-05-2009
אני בקושי נוסעת לת"א, אבל גם בפעם אחת בשנה שאני כן נוסעת לשם, למה שאצטרך לשלם על-כך כסף? אם אצטרך, לא אבוא גם פעם בשנה! ומה עם כל האנשים שכל יום צריכים לנסוע לת"א לעבודה או ללימודים? לא ברור לי עבור מה בדיוק האגרה... במה ת"א שונה מערים אחרות שהכניסה אליה, בניגוד לערים אחרות, מצריכה תשלום כסף?? על-מנת שאנשים יסעו יותר בתחבורה ציבורית? זה לא יקרה ותשלום אגרה בטוח לא יגרום לכל מי שלא יכול לחיות בלי הרכב שלו לנסוע באוטובוס... רעיון מטופש