שים לב, אתר זה נראה במיטבו ב FIREFOX, CHROME ו EXPLORER גרסא 9 ומעלה. מומלץ לעדכן או להחליף את הדפדפן

תמיכת לקוחות

לאפס
איך מחושב התגמול עבור הסקרים?
X
שיטת המדרגות מאפשרת לכם לקבל תגמול גבוה יותר לנקודה, ככל שאתם ממלאים יותר סקרים התגמול עבור כל סקר מופיע לצד לינק הכניסה לסקר. בעת המימוש הראשון: תמיד כל נקודה עד 900 נקודות: 1 ₪ לכל 15 נק` כל נקודה בין 901-3000 נקודות: 1 ₪ לכל 12.5 נק` וכל נקודה מעל 3001 נקודות: 1 ₪ לכל 10 נק` לדוגמא: בעת המימוש הראשון, 4000 נק` יהיו שוות 328 ₪ עבור 900 הנק` הראשונות = 60 ש"ח, עבור כל הנק` בין 901-3000 = 168 ש"ח, עבור כל הנק` מעבר ל 3000 = 100 ש"ח, דוגמא זו מפרטת את המימוש הראשון בלבד. בעת המימושים הבאים (שני, שלישי ואילך) ערך הנקודה עולה ל 12.5 נק` לכל 1 ש"ח ועד 10 נק` לכל 1 ש"ח * את הנקודות ניתן לממש כתווי קנייה מרגע שצברתם 900 נק`. * התגמול עבור כל סקר מופיע לצד לינק הכניסה לסקר המימוש יעשה באמצעות תווי קניה מקוונים, אשר ישלחו לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם.
איך מממשים את הנקודות?
X
כדי לבצע מימוש נקודות באתר, צריכים להתקיים התנאים הבאים: .צבירה של 900 נקודות לפחות תעודת זהות מאושרת על ידי צוות האתר. תעודת הזהות עוברת הליך בדיקה כדי לאמת את זהות הפאנליסט. את תעודת הזהות ניתן לשלוח באמצעות הפקס, או כקובץ מצורף במייל להנהלת הפאנל. תנאי זה תקף רק לטובת המימוש הראשון. פתיחה של טופס המימוש דרך האתר - זהו למעשה השלב האחרון בתהליך המימוש. בטופס זה על הפאנליסט לציין את כמות הנקודות הרצויה ואת אופן המימוש הרצוי: תווי קנייה או תרומה. במקרה של בחירה במימוש באמצעות תווי קנייה, התווים ישלחו בדואר אלקטרוני לכתובת הרשומה באתר. במידה ונפתח טופס מימוש, טרם משלוח תעודת הזהות, בקשת המימוש תהייה בסטטוס "המתנה" עד שתשלח תעודת הזהות ותאושר על ידי צוות האתר. כל הבקשות שהוגשו על ידי כלל הפאנליסטים במהלך החודש, יטופלו במרוכז במהלך החודש שלאחריו. התווים ישלחו עד סוף החודש. לדוגמא, בקשות שהוגשו בחודש מרץ, יטופלו במהלך חודש אפריל והתווים ישלחו עד סוף חודש אפריל.
שכחתי את הסיסמא
X
אנא נסה/י לשחזר סיסמא ע"י לחיצה על "שכחתי סיסמא" (מופיע באותיות קטנות בצד שמאל למעלה של המסך). שים לב כי יכול להיות שהמייל לשחזור הסיסמא יגיע לתיקיית הספאם במידה וכן, יש להגדיר אותו כ"לא ספאם" למניעת הישנות הבעיה נבקש לעדכן אותנו אם הבעיה לא נפתרה.
למה אני לא מצליח להכנס/להשיב לסקר חיצוני?
X
בסקר המתבצע במערכת חיצונית לעיתים מופעלים מנגנוני אבטחה למניעת מענה כפול. המנגנונים עלולים למנוע כניסה של משיבים לסקר מסיבות שונות: 1. או שלכאורה ענית כבר על הסקר (בפאנל שלנו או בפאנלים אחרים), 2. או שענית על הסקר בגל קודם באמצעות IP משותף (מזהה הרשת) או cookie המותקן במחשב. 3. או משום שקיימים מספר פאנליסטים העושים שימוש באותו מחשב, או באותה הרשת/IP (במקומות עבודה או באוניברסיטאות למשל). מנגנונים אלו פוגעים ביכולת של פאנליסטים לענות על הסקר, גם אם הם עצמם לא ענו עליו לפני כן. לצערנו, כיוון שאין לנו שליטה על כך, אין לנו יכולת לעקוף מגבלות אלו עבורך. מה ניתן לעשות? למי שנתקל בבעיה של כניסה לסקר המתבצע במערכת חיצונית, אנו ממליצים על מחיקת cookies מהמחשב, החלפת דפדפן הגלישה, ו/או גלישה מרשת/IP אחרים. פתרון אפשרי נוסף הוא לנסות להיכנס לחשבונך במצב INCOGNITO (גלישה פרטית - נקראת גם In Private בדפדפן edge או בדפדפנים אחרים). לבסוף, יש לדעת שלא תמיד ניתן להיכנס לסקר כזה. מקווים להיפגש איתך בסקרים הבאים.
אני מקבל/ת זימון לסקר וכשנכנס לאתר כתוב שכבר הסתיים/לא מופיע הסקר הנ"ל
X
חלק מהסקרים בPanel4All מסתיימים זמן קצר לאחר עלייתם (עקב צורך במעט משיבים). כדאי תמיד להזדרז ולהיכנס לאתר זמן קצר ככל הניתן לאחר קבלת הזימון לסקר. בהצלחה בסקרים הבאים.
איך אפשר להוסיף נקודות לבקשת המימוש ששלחתי?
X
לצערנו, לא ניתן להוסיף נקודות לבקשת מימוש קיימת. לאחר מימוש הקבלה הנוכחית יפתח מחדש טופס המימושים בחשבונך וניתן יהיה להגיש בקשה חדשה. בכל מקרה, את הקרדיט עבור הסופר-שוברים של אתר BuyMe ניתן לצבור ולחלק כרצונך לרכישת gift cards שונים. להבא, יש לשים לב ולבחור את כמות הנקודות הרצויה בעת מילוי טופס המימוש.
?איך לפתוח טופס בקשת מימוש
X
בכדי להגיש בקשת מימוש יש לבצע 5 צעדים קצרים: 1. להיכנס לטופס המימוש בחשבונכם (נמצא מצד ימין של המסך). 2. לבחור את הסכום הרצוי של נקודות למימוש - במרכז המסך. 3. לבחור בתווי קניה - בחלונית "אופן המימוש" 4. לסמן ב- v על מנת לאשר קבלת שי באמצעות האימייל. 5. ללחוץ על כפתור "שלח" * רצוי לעדכן את מספר הטלפון, כך תקבלי את התווים גם ישירות אליך ב SMS.
קבלתי הודעת מימוש/כתוב שמימשתי נקודות באתר אך לא קבלתי שובר
X
הנקודות למימוש מופחתות מחשבונך עם הגשת בקשת המימוש. כנ"ל לגבי ההודעה אודות אישור מימוש במייל. שליחת השוברים נעשית במרוכז, במהלך החודש העוקב לחודש בו הוגשה בקשת המימוש- כפי שמצוין באתר לאחר הגשת הבקשה.
אי אפשר להשתמש בתווים בתקופת הקורונה
X
התווים של buy me מאפשרים מגוון רחב של מקומות מימוש גם בימי הקורונה. לתווים אין תאריך תפוגה וניתן יהיה להשתמש בהם גם לאחר שהמשבר וההגבלות יחלפו.
איך זה עובד ?אפשר הסבר ראשוני?
X
Panel4All היא חברת סקרים אינטרנטית. המערכת שלנו דוגמת פאנליסטים להשתתפות בסקרים בהתאם למאפיינים הנדרשים לכל סקר נתון. לכן, ככל שממלאים יותר פרטים אישיים עולה הסיכוי להתאים למספר רב יותר של סקרים. מין, גיל ויישוב מגורים הם פרטים מינימליים. רצוי למלא גם מצב משפחתי, השכלה, דת, זהות דתית וכן הלאה. לאחר הרישום יש לוודא שהפרטים שהזנתם נקלטו. אפשר לחפש אותנו בגוגל ולראות עדויות בבלוגים שונים שמעידים על התגמול שמקבלים מאיתנו. אנו משתמשים בפרטייך על מנת להתאים אליך סקרים התואמים את הפרופיל שלך. הזמנה למילוי סקרים באימייל: בחלק מהסקרים נשלחות אליך ישירות לאימייל הזמנות למלאם. עליך לוודא שהאימיילים מגיעים אליך ולא עוברים אוטומטית לתיבת הספאם. במידה ולא קיבלת אימיילים מפאנל פור אול עד כה - מומלץ לבדוק בתיבת הספאם ולהגדירם כ"לא-ספאם". איך צוברים נקודות? כל סקר נושא עמו מספר נקודות מובטח במידה ומשיבים עליו עד סיומו. ניתן לראות כמה נקודות שווה הסקר באזור הסקרים ממתינים בחשבונך. במקרה ומסוננים מהסקר בשלב מוקדם (באחת השאלות המוקדמות). מקבלים לרוב 5 נקודות בלבד. בתחילת מילוי הסקרים - אין צורך לשלוח תעודת זהות, מספיק להירשם באתר. איך הופכים את הנקודות לשוברי קניה? בכדי לממש נקודות בפעם הראשונה, יש לצבור 900 נק` ולהעלות צילום ת"ז לאישור באתר. העלאת קובץ באזור "טופס מימוש" מתאפשרת רק לאחר צבירת 900 נק`. לאחר המימוש הראשון יש לצבור כל פעם מינימום של נקודות, ששוות ערך לשובר על סך 60 ₪ לפחות.
למה אני לא מקבל זימונים לסקרים? איך לקבל יותר?
X
חשוב לדעת: המערכת שלנו דוגמת פאנליסטים להשתתפות בסקרים בהתאם למאפיינים הנדרשים לכל סקר נתון (ולכן משתנים מסקר לסקר). לכן, ככל שממלאים יותר פרטים אישיים עולה הסיכוי להתאים למספר רב יותר של סקרים.מין, גיל ויישוב מגורים הם פרטים מינימליים. רצוי למלא גם מצב משפחתי, השכלה, דת, זהות דתית וכן הלאה. לאחר הרישום יש לוודא שהפרטים שהזנתם נקלטו. באם לא, ניתן לעדכנם ידנית. באם נתקלת בבעיה במילוי פרטים אפשר ליצור עמנו קשר. עם זאת, חשוב לזכור כי אין ביכולתנו להבטיח לך כמות/תדירות מסויימת של סקרים באופן קבוע. אני מקווה שבקרוב יגיעו אליך זימונים לסקרים. בהצלחה!
אין מספיק סקרים שניתן לענות באמצעות המכשיר הסלולרי
X
תודה על ההערה. רוב הסקרים ניתנים למענה באמצעות הסלולר. יש מספר סקרים שמזמין הסקר דורש למנוע מענה באמצעות הסלולר (לרוב בגלל שהמענה באמצעות הסלולר נתפס כלא מתאים לסקר ארוך הדורש ריכוז) ולכן אנו מונעים את הכניסה דרך המכשיר. אנו מניחים שלאורך זמן התפיסה לגבי התאמת המכשיר הסלולרי למענה על כלל הסקרים הארוכים תהפוך יותר ויותר מקובלת.
אני לא מוצאת פתרון לבעיה שלי
X
אל דאגה, אפשר לפנות אלינו במייל לכתובת: manager@panel4all.co.il
איך צוברים נקודות?
X
כל סקר נושא עמו מספר נקודות מובטח במידה ומשיבים עליו עד סיומו. ניתן לראות כמה נקודות שווה הסקר באזור הסקרים ממתינים בחשבונך. במקרה ומסוננים מהסקר בשלב מוקדם (באחת השאלות המוקדמות). מקבלים לרוב 5 נקודות בלבד.
למה צריך לשלוח תעודת זהות?
X
Panel4All היא חברת סקרים אינטרנטית. על מנת לוודא כי הנסקרים נתנו מידע אמין על זהותם והמאפיינים הדמוגרפים שלהם אנחנו זקוקים לאימות הפרטים. אנו מציינים את הצורך למשלוח תעודת זהות בתקנון האתר. המידע נשמר באופן דיסקרטי לחלוטין, ומשמש אך ורק לטובת אימות פרטי הנסקר.
כיצד אני מצטרף/ת לPanel4All?
X
תודה על התעניינותך בהשתתפות בסקרים שלנו. ראשית עלייך ליצור חשבון בPanel4All. יש להיכנס לאתר Panel4All ולהרשם ("הרשמה" מצד שמאל ל"כניסת חברים"). יש למלא את הפרטים המתבקשים בתהליך ההרשמה: מין, גיל ויישוב מגורים הם פרטים מינימליים. רצוי למלא גם מצב משפחתי, השכלה, דת, זהות דתית וכן הלאה. לאחר הרישום יש לוודא שהפרטים שהם נקלטו נכון. באם לא, ניתן לעדכנם ידנית. כדאי לדעת: המערכת שלנו דוגמת פאנליסטים להשתתפות בסקרים בהתאם למאפיינים המשתנים מסקר לסקר, בהתאם לצורך. לכן, ככל שממלאים יותר פרטים אישיים עולה הסיכוי להתאים למספר רב יותר של סקרים. עם זאת, חשוב לזכור כי אין ביכולתנו להבטיח לך כמות/תדירות מסויימת של סקרים באופן קבוע.
מדוע לא קיבלתי נקודות עבור "חבר מביא חבר"?
X
בכדי לקבל את הנקודות עבור הצטרפות חברים, עליהם לצבור 900 נקודות ואז לאשר את ת"ז שלהם דרך "טופס מימושים" בחשבונם. היות וההצטרפות הינה באמצעות לינק ייחודי המזהה אותך, ברגע ששני תנאים אלו ימולאו חשבונך יזוכה אוטומטית ב 250 נקודות.
היכן אני רואה את יתרת הנקודות שלי/נקודות שהתקבלו עבור כל סקר?
X
בדף הכניסה לחשבונך, תחת הכותרת "צבירת נקודות" (במרכז העמוד) תוכל/י לראות כמה נקודות צברת עד כה, וכמה מתוכן מימשת. אם תלחץ/י על הקישור "צבירת נקודות" בסרגל הימני בדף הכניסה, תוצג טבלה עם פירוט הנקודות שהתקבלו עבור כל סקר או אירוע אחר והתאריכים בהן התקבלו.
חבר מביא חבר, איך זה עובד?
X
מציעים שיכנס דרך הלינק שאת תשלחי לו באמצעות מבצע "חבר מביא חבר" שכן הצטרפותו תזכה אותך ב 250 נקודות. בדף הבית שלך, יש מצד שמאל כפתור להצטרפות ל"חבר מביא חבר" שנקרא "המשך למבצע". לחיצה עליו תכניס אותך לדף עם הסבר קצר ובסופו לינק ייחודי שמזהה אותך. את הלינק הזה ניתן לשלוח למי שרוצים לצרף, במידה ויכנס דרך לינק ייחודי זה, לאחר שתאושר תעודת הזהות שלו ולאחר שיצבור מינימום של 900 נקודות – חשבונך יזוכה ב 250 נקודות.
למה סוננתי החוצה לקראת סוף הסקר?
X
במקרה זה מדובר בסקר חיצוני- במקרים אלו אנו מקשרים בין סקרים מוכנים שיצרו החברות לבין קהל הפאנליסטים שלנו. אין לנו שליטה על תוכן הסקר או על אורך תהליך הסינון שהם בוחרים ליצור. ישנם פרמטרים רבים לבחירת האוכלוסייה הרלוונטית לסקרים שונים. זאת מכיוון שכל סקר מתעניין באוכלוסייה אליה הוא מכוון. למעשה- סוג ומספר הפרמטרים הם אין- סופיים. זאת משום שישנם אין-סוף גורמים שאפשר, ושרוצים לבדוק. אנו מבקשים מכם למלא פרטים בסיסיים ושכיחים שמתאימים לנתח גדול מהנתונים הרלוונטיים ליוצרי הסקרים. אף על פי כן, קורה לא מעט שיוצרי הסקרים זקוקים למסננים נוספים- ספציפיים יותר, שלא עלה בידינו לשאול אתכם מראש. לכן, השאלות הראשונות (ולא רק) של הסקרים שלהם משמשות כמסננים נוספים הרלוונטיים לאותו הסקר- וכיוצא מכך, ישנם מקרים רבים של פאנליסטים ה"מסוננים" החוצה ובעצם לא ממלאים את הסקר עצמו. אם לא התאמת לסקר מסוים ו"הוקפצת" לסוף, תתאים לאחד אחר בדיוק מאותה הסיבה. מקווים לראותך בסקרים הבאים.
למה קיבלתי רק 5 נקודות?
X
לעיתים במהלך השאלון מופיעה שאלת סינון אשר אמורה לבדוק את מידת התאמתך לסקר. במידה ולא עברת את שאלת הסינון (לא התאמת לאותו הסקר) תתוגמלי ב-5 נקודות.
אני לא מצליחה להתחבר לחשבון
X
האם את/ה מקבל/ת הודעת "שגיאת כניסה" באדום? אם כן, אנא נסה/י לשחזר סיסמא ע"י לחיצה על "שכחתי סיסמא" (מופיע באותיות קטנות בצד שמאל למעלה של המסך).
איך להחליף סיסמא?
X
על מנת לקבוע את הסיסמא שלך יש לפתוח בסרגל הימני באתר את "עדכון פרטים". בתחתית הדף יש לך אפשרות לשנות סיסמה כרצונך.
איך להחליף את כתובת המייל?
X
על מנת לקבועלשנות את כתובת הדואר האלקטרוני שלך יש לפתוח בסרגל הימני באתר את "עדכון פרטים". בראש הדף יש לך אפשרות לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני כרצונך ולאחר מכן יש ללחוץ על "עדכון פרטים"
למה מופיעה לי הודעת שגיאה: user not logged in?
X
למיטב הבנתנו הבעיה הנ"ל נוצרת מדי פעם עקב שינוי גרסה של דפדפן כרום. כדי לפתור את הבעיה יש למחוק את זיכרון המטמון (cache). (הגדרות > מתקדם > הגדרות אתר > קבצי קוקיס> ‏כל קובצי ה-Cookie ונתוני האתר > בשורת החיפוש צריך להדביק את כתובת האתר ללא הקידומת (WWW, HTTPS וכו`), וללא סיומים - ומה שיוצא בתוצאה - למחוק.) במידה והדבר אינו מסתדר, ניתן לשנות את הדפדפן באמצעותו גולשים לאתר הפאנל.
איך אני יכול לשלוח את תעודת הזהות שלי?
X
את קובץ התצלום של תעודת הזהות יש להעלות באזור "טופס מימושים" בחשבונך. הכניסה לאזור זה אפשרית רק לאחר צבירת מינימום של 900 נקודות. באם ישנה בעיה להעלות את הקובץ דרך החשבון, אפשר לשלוח את תצלום תעודת הזהות למייל: manager@panel4all.co.il ונאשר אותה.
למה לא קיבלתי נקודות על האפליקציה למרות שהיא מותקנת?
X
על אפליקציה זו מקבלים 50 נק` בסוף כל חודש שהאפליקציה מותקנת ופועלת לאחר השלמת הסקר. למשל, התגמול על חודש מאי יועבר במהלך חודש יוני.
מחקתי את אפליקציית mber, מה אני יכול לעשות?
X
יש לחכות לסבב הגיוס הבא, למלא את הסקר ולקבל את הקישור עם הקוד כדי להירשם בשנית.
החלפתי מכשיר סלולרי, איך אני יכול להוריד שוב את אפליקציית mber?
X
יש לחכות לסבב הגיוס הבא, למלא את הסקר ולקבל את הקישור עם הקוד כדי להירשם בשנית.
השובר שלי לא עובד, מה עושים?
X
לשאלות נוספות ותמיכה בנושא בעיות עם שוברים ניתן לפנות לשרות לקוחות של BuyMe: 03-373-7117.
למה אי אפשר ליצור איתכם קשר בטלפון?
X
אנו מתנהלים מול פאנליסטים במייל על מנת לתעד את השיחות. אפשר לפנות אלינו בכתובת המייל: manager@panel4all.co.il